dimarts, 19 de març del 2019

REPRENDRE EL BLOC!!!!

Hola a tothom! Vaig a reprendre aquest bloc que amb tanta il·lusió i passió vaig començar fa uns anys.
Es cert que la tasca d'estar en un equip directiu lleva molt de temps, i es per això que hi ha hagut una parada d'uns quants anys, he deixat de costat aquest món digital que tant m'agradava.
Ara que m'he interessat per l'Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) m'adone de quantes coses noves digitals han aparegut en qüestió d'uns anys... Així que vaig a començar a investigar... Espere treure molt de profit d'aquest curs...

CURSOS TUTORITZATS EN LINEA - aprende intef
Si no has estat seleccionat per fer el curs en el qual t'has matriculat, no hi ha cap problema ja que també el podràs fer en obert.


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada